fredag 7 december 2012

Julstök och ingen tid

Herregud vad lite tid jag har FAST jag är föräldraledig!
I några veckor nu har jag och Knut varit i studion kanske 4 dagar i veckan plus att jag jobbar en kväll i veckan och några timmar tre lördagar. Det är lite för mycket faktiskt.

Just nu sitter jag med julklappsfunderingar och Knut sover.
Jag har börjat sy på en åkpåse men liksom tappat lusten mitt i när jag märkte att det inte går helt som jag vill. Så nu sitter ett halv-quiltat projekt fast i symaskinen och skriker på min uppmärksamhet.
Dessutom hittade jag ett gammalt julbroderi som jag hållt på med för hur många år sen som helst bland julsakerna. Det fattas- och nu överdriver jag inte: kanske 20 STYGN för att få det färdigt!

Såhär:





Alltså det lilla lilla hålet i den röda ramen...
Sen är det ju bara att montera och hänga upp på väggen! Suck! Varför gjorde jag inte bara KLART!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar